Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Πρωτοτυποποίηση: από τη σκέψη στην υλοποίηση!

Η κατασκευή ενός πρωτότυπου εξαρτήματος είναι πάντα μια πρόκληση, ευτυχώς έχουμε τα μηχανήματα για την γρήγορη και με ακρίβεια υλοποίηση τους.

Μιας και ασχολούμαι με το ποδήλατο τώρα που είναι χειμώνας και νυχτώνει γρήγορα χρειαζόμουν ένα δυνατό φακό και έπρεπε να τον στηρίξω στο τιμόνι μου.

Έχω ήδη ένα φως, το Cateye EL135 3 LED Front Light και έχω πάρει και ένα δεύτερο ανταλλακτικό bracket το Η-34 για το δεύτερο ποδήλατο μου, και με βολεύει πολύ. Αλλά για βράδυνες βόλτες ήθελα κάτι με μεγαλύτερη φωτεινότητα.

Έτσι αγόρασα έναν φακό από το eBay με 900 Lumens και έπρεπε να τον προσαρμόσω πάνω στη βάση που είχα ήδη γιατί δεν είχα πάρει και δική του βάση, όποτε είπα να κάνω κάτι που να ταιριάζει στα brackets που είχα ήδη.

Χρειαζόμουν ένα πρωτότυπο!!!

Αφού σκέφτηκα πως το ήθελα, και είχα στο μυαλό μου την κατασκευή, πήρα μέτρα και άρχισα να σχεδιάζω στο CAD/CAM, το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ είναι το Unigraphics NX3.


Το μόνο που έμενε ήταν να βρω υλικό, αλουμίνιο φυσικά, για να είναι ελαφρύ, και να το κόψω στη διάβρωση σύρματος. Στο βίντεο βλέπεται τη διαδικασία κατεργασίας κατά την οποία έκανα κάποιες μετατροπές για να ταιριάξει στο φακό.



Στις φωτογραφίες βλέπετε το φακό, πάνω στο ποδήλατο, και το εξαρτήματα από αλουμίνιο που έφτιαξα, και έβαψα με μια μπόγια το οποίο μοιάζει σαν να του έχει γίνει ανοδίωση!
Τα λαστιχάκια είναι από αυτά που αγοράζουν τα κοριτσάκια για κοτσιδάκια!






Επίσης για να μη μου φύγει σκέφτηκα να βάλω ένα δαχτυλίδι από σαμπρέλα στο σημείο που βλέπετε στη φωτογραφία, ώστε να το κρατάει εκεί χωρίς να φύγει, παρόλο που σφηνώνει αρκετά. Μια βελτίωση που πρέπει να σκεφτώ σύντομα είναι αυτή.

Το project ολοκληρωθηκε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε αυτό το άρθρο στο newsblog του μηχανουργείου μας!
Read about this at our newsblog!

Παρακαλώ πολύ σχολιάζετε ελεύθερα άλλα με τον ανάλογο σεβασμό...
Please comment freely but with respect...